Řešení pro Váš obchod

Centrála

Centrála je jádrem systému pro řízení obchodního řetězce. Její základní úlohou je centrální vedení všech číselníků, stanovení obchodních podmínek pro nákup a prodej zboží, stanovení nákupních a prodejních cen zboží či parametrizace systému. Současně obsahuje mnoho dalších komfortních funkcí a také slouží jako komunikační bod s okolním světem. Např. jde o automatizované komunikace s e-shopy, elektronické přenosy dokladů od externích partnerů, komunikace s účetními systémy nebo externími zákaznickými systémy.
 
Ve standardní architektuře jsou k centrále připojeny jednotlivé filiálky prostřednictvím internetu a on-line replikace dat. Přenosy dat probíhají v reálném čase a všechny údaje jsou tedy k dispozici z filiálek v centrále okamžitě.
 
Schéma architektury centrály systému B.O.S.S. Enterprise

Základní funkce centrály

  • Konfigurace prodejních řetězců, kategorizace prodejen
  • Centrální číselníky zboží, zbožních skupin, obchodních partnerů, zákazníků
  • Centrální parametrizace systému
  • Řízení centrální cenotvorby - nákupní a prodejní ceny zboží
  • Řízení obchodních podmínek pro nákup a prodej zboží
  • Speciální ceníky, časové akce, dárkové bonusy
  • Modul na plánování akcí
  • Bonus management, predikce dodavatelských slev
  • Zákaznické věrnostní systémy
  • Přehledy, reporty, statistiky
  • Centrální fakturace, modul likvidace přijatých faktur
  • Konfigurace a řízení slideshow (reklamní monitory na prodejnách)
  • Komunikace s externími systémy (účetnictví, e-shop, systémy dodavatelů, Supercentrála)
Copyright © 2024 P.V.A. systems s r.o. Všechna práva vyhrazena.